nedeľa 1. novembra 2009

Milujem keď vzdychá muž

Venované Kataríne

Milujem keď vzdychá muž. Dostal som sa k tomu celkom náhodou, po tom čo sa do nášho domu nasťahovali noví susedia. Začalo to hneď v prvú noc, ako sa objavili v byte nado mnou. Milovali sa radi, často a ani nie príliš hlučne, tenké betónové steny domu sú však dokonale „zvukovodné“.
Obvykle to začínalo smiechom, nežný ženský chichot sa doberal s mužským hlasom (konkrétne slová sa nedali rozoznať, len farba hlasu a intonácia), pokračovalo to hlasným zavŕzganím dreva a posteľných strún. To bol moment, kedy sa bežné laškovanie menilo na erotické vzrušenie, v tej chvíli som mal nielen zvuk, pred zatvorenými očami sa zjavoval aj obraz. Videl som, ako ju zvalil na posteľ. Obaja dopadli na posteľ. Drevo a struny prezrádzali, ako sa na nej hmýria, obracajú a menia polohy. Vyzliekal ju a možno i ona jeho.
Rôznorodé zvuky vystriedalo pravidelné vŕzganie strún, ku ktorému sa postupne pridávali ženské vzdychy. „ A, a, a, a, a, ááá, ááá, áách, mmmm“, slastné zvuky sprevádzajúce stupňujúce sa vzrušenie, za neustáleho vŕzgania strún ťažko skúšanej postele v stále rovnakom tempe a rytme, prinášali dobré vyhliadky na orgazmus a nahnali mi slinky do úst. Tiež sa vám zbierajú slinky v ústach pri pomyslení ma zmyslové vzrušenie, rovnako, ako pri pomyslení na grilované kura? Ja teda slintám a susedia ma nechávali vyslintať sa do sýtosti. Trpezlivé, vytrvalé trtkanie privádzalo susedu do vyšších a vyšších obrátok, až kým sa neozvalo dlhé: „ááááááááááááááááááá“ sprevádzané dvoma či troma silnejšími zavŕzganiami, po ktorých zvuky posteľných strún úplne ustali a bolo počuť len hlboké nádychy a výdychy nosom do pľúc, ktoré zrazu postrádajú kyslík. Spravila sa a ako sa spravila! Bože, ukážkový orgazmus, ako z príručky o zdravom milovaní. Noc však neskončila, po niekoľkých minútach sa pravidelné vŕzganie posteľných strún, a sním aj všetko, čo po ňom nasleduje, začalo znova. Nepúšťaval ju do sprchy iba s jedným orgazmom. Po poslednom orgazme ženy nastala malá zmena, podľa ktorej som vedel, že na túto noc nočné milovanie končí: Začal vzdychať muž! Mužovo vzdychanie som si nikdy dlho neužil, bolo krátke e efektívne, vždy viedlo priamo ku koncu. Nasledoval cupot bosých nôh na podlahe, zvuk sprchy a uvoľňujúce ticho.

To bolo osvieženie, ktoré mi toho leta priniesli milujúci sa susedia a boli by sme sa spolu tešili až doteraz, keby nebolo jedného osudného večera.
Už som spal, keď som ma zobudil pravidelný buchot do steny. Podľa ženských vzdychov som sa rýchlo zorientoval, orgazmus bude o chvíľu. Tentokrát sa zrejme susedia dotrtkali posteľou až ku stene a v zápale milovania si to vôbec nevšimli. Silný buchot do múra neprestával kým neprišlo: „ááááááááááááááááááá“. Konečne, vydýchol som si a zároveň mnou prebehla vlna obavy, veď nevzdychal muž. O chvíľu začal buchot opäť, pravidelné: „bum, bum, bum“, už netĺklo len v stene ale aj v mojich sluchách. Zdalo sa že to nikdy neskončí. Prometeovo večné utrpenie. Bum, bum, bum, bum... až kým nezačal vzdychať muž. Vzdychá MUŽ! Toto je fáza rýchleho ukončenia, o chvíľu bude koniec, cupot bosých nôh na podlahe, zvuk sprchy a... blahodárne ticho. Milujem keď vzdychá muž!
Mimochodom už tam nebývam. Nedalo sa.

Návrat na úvodnú stranu

Žiadne komentáre: