nedeľa 1. novembra 2009

Rečnícke umenie


- Tebe to mele človeče. Mohol by si byť nejaký politik alebo športový komentátor v rozhlase alebo čo.
- Mne že to mele? Ha-ha-ha, to si ešte nepočul Wiliho.
- Wiliho, čo sa vrátil z basy?
- Áno, toho. To, čo predviedol Wili, nemá obdobu. Wili by mal dostať nobelovku za rečníctvo. Vieš čo je kritériom dobrej rozpravy? Výsledok. Keď ti povedia: pekne si to povedal, vieš nádherne rozprávať, tak si v háji, unikol im obsah, nevypočuli si podstatu reči, počúvali len formu. Dobrý rečník môže byť hoci aj koktavý a šušlavý dokopy, dôležité je len to, aby po prednesenej reči ludia povedali: tak sa teda veci majú, s tým musíme niečo spraviť...“
- Čo takého Wili povedal?
- Ani by som ti to nemal hovoriť, vieš, vlastne je to súkromná vec Wiliho a Sandry. Je to tak výnimočné, že to už Sandra nevydržala, musela to niekomu povedať. Pozri, prezradím ti to, ale musíš mi niečo slúbiť, slúb, že to nikomu nepovieš, hlavne Wili sa nesmie dozvedieť, že o tom niekto vie, ten by ju dorazil a aj mňa.
- Jasné, slubujem. Nič si mi nepovedal. Vypustím to z hlavy, hneď, ako mi o tom porozprávaš.

- Ok, tak teda, keď sa Wili vrátil z veznia, Sandra vedela, akú chuť bude mať na sex, chcela si spraviť domáce video na pamiatku, originálne domáce video zachytávajúce spalujúcu žiadostivosť, dychtivosť, nadržanosť a nedočkavosť muža, ktorý štyri roky nemal sex so ženou. To sa však, chúďa Sandra, prerátala. Wili vôbec nezareagoval podla jej očakávaní. To čo nasledovalo ju úplne dostalo.
Wili si ju nežne položil na postel, tak, že nohy zostali na zemi, vyhrnul jej sukňu, roztiahol nohy, klakol si medzi ne a začal sa jej prihovárať. Neprihováral sa ale Sandre, neuveríš, prihováral sa jej vagíne. Ja som to videl, fakticky mi to video ukázala. Wili tam klačal a hovoril s vagínou: Pičurenka moja sladká, konečne som tu, konečne ťa mám na dosah pier, môžem ťa vybozkávať do sýtosti. Ani nevieš ako často som na teba myslel, myslel som na teba každý deň, sníval som o tebe každučkú noc, to ty si ma uržiavala pri živote, ty si dávala môjmu životu zmysel. Videl som ťa pred očami takúto, zakrytú vypratými voňavými gaťkami ako obopínajú tvoj pahorok a zvýrazňujú jeho krivky, ako naznačujú záhybom kde je vchod do siene rozkoší, do útrob vlhkosťou, teplom a vôňou naplneného tunela plného vášne. Bože, ako som sa tešil na toto stretnutie.
Sandra ho nechala, neprerušovala ho, bola zvedavá, čo všetko z neho výde von. Bola síce trochu zmetená, ale zároveň aj fascinovaná Wiliho premenou, toto bola poloha v akej ho nielen nepoznala, ale ani vôbec netušila, že také niečo v ňom môže vzniknúť. Nechala sa unášať prúdom slov, riavou myšienok a myšlienkových pochodov a bola velmi zvedavá, kam to až môže zájsť.
Videl som ťa, vo všetkých polohách, cítil som ťa v nozdrách, cítil som tvoju vlhkosť na zasunutom prste, tvoju chuť na jazyku, videl som ťa zblízka, zblizúčka, každú bodočku po odstránenom chĺpku, pristrihnutý pásik ochlpenia, ktorý ako šípka smerovníka ukazuje kde je to najkrajšie miesto na ženskom tele. Wili priblížil pery celkom k vagíne a jemne pošepol: milujem ťa nadovšetko drahá sladká pičurenka.

Ak by to nebola Sandra, ale nejaká iná ženská, už by sa dávno urazila, že s ňou jedná dehonestujúco, že ju zdegradoval na vagínu, za zdroj uspokojenia. Celý jeho výkon by bol v háji, každá iná by mu to zatrhla, je to dielo oboch, bez Sandry by ten monológ nemohol nikdy vzniknúť.
Wili jej pomaličky sťahoval nohavičky. Sandra sa zachvela a zavzdychala. Keď Wili zbadal vlhkú škvrnu na nohavičkách, pokračoval: bóže, ty si už pripravená, ty si už vlhká a voňavá, pulzujúca životom, ty už chceš prijímať. Prijať muža, nechať ho v sebe rozpustiť, nechať ho preletieť tunelom, poskytnúť mu zážitok bezváhového stavu, šialenú jazdu nezmeratelnou rýchlosťou, končiacu vo výbuchu svetla, kozmickom orgazme, aký zažívajú ludia v okamžiku smrti, a tí z nich, ktorým sa podarí vrátiť, ho nazývajú mystickým zážitkom. Ty moja jedinečná, spravodlivá a láskyplná pičurka. Že si sa na mňa tešila rovnako, ako ja na teba, že už čakáš, kedy ťa pohladím prejdem prstom po tvojich pyskoch od zadku až ku klitorisu, kedy si zvlhčím prst v tvojom tuneli a zakrúžim ním po tom gombíčku schovanom v kapucni, po hrášku, nadúvajúcom sa malilinkom penisíku tvojho klitorisu? Ty vieš čo je to túžba, tešíš sa a je ti jedno kto po tebe zakrúži, kto sa do teba vnorí, nepoznáš egoizmus, si priprávená dávať, celkom sa rozdávať, na rozdiel od hláv majiteliek, ktoré sa bránia pocitom pretože nezodpovedajú tomu, čo do nich zaštepili doma, v škole, v kostole... Ty vieš byť spravodlivá a vieš reagovať na všetkých, si hrnček var a stolček prestri sa. Môžeš dávať a nikdy sa ti neminie. Rozprávková, vznešená, cnostná, spravodlivá, milujúca a oddaná pičurka. Zbožňujem ťa. Bože môj, bože môj, ako dlho som čakal na túto chvílu.
Keď boli nohavičky dolu, jemne ich poskŕčal do dlaní, vnoril do nich tvár a zhlboka sa nadýchol. Nádhera, nádhera, pokračoval. Zavrel oči a na chvílu zostal s tvárou ponorenou do svojho sna do nohavičiek. Keď sa spamental, v očiach sa mu objavili slzy. Pozeral sa na obnaženú vagínu a plakal.
Boskynka moja, prameň lásky a nekonečnej radosti, už som tu, už som pri tebe, vidím ťa, cítim ťa...
Prstami rozhrnul velké pysky ohambia sklonil k nej tvár a nadýchol vône z jej vlhkosti, ktorá sa nezadržatelne rinula zo Sandrinej vagíny. Sandru striaslo vzrušením. Akoby ju chcel celú vsať do svojich plúc, zachytiť každučkú pachovú molekuku, rytmicky vdychoval krátkymi nádychmi a vydychoval. Sandra cítila jeho dych úplne všade, vlhký horúci a zároveň chladivý vzduch rytmicky narážal na jej najcitlivejšie miesta, zvuk Wiliho dychu ju zbavoval zmyslov a vtedy... a vtedy sa spravila.
Áno kamarát môj, spravila sa, dospela k orgazmu z jeho kecov a rytmického dychu. Dostal ju, ukecal ju až k orgazmu... Vážne.

Návrat na úvodnú stranu

Žiadne komentáre: